Metoder.

Som licensierad stresscoach
arbetar jag med olika verktyg

  • ACT – Acceptance and Commitment Therapy som är den del av så kallade tredje vågens beteendeterapi.                Syftet med ACT är att hjälpa människor att skapa ett rikt och meningsfullt liv – och att samtidigt acceptera den smärta som är en oundviklig del av att vara levande.
  • Mindfulness – medveten närvaro, jag introducerar detta i våra möten.
  • Andningsövningar – jag visar dig praktiska övningar vad gäller andningsteknik.
  • Coachning – vi ser på vilka delar i ditt liv som påverkar dig och ökar stressen. Jag hjälper dig att själv hitta balansen och må ditt bästa jag.


Livet är ett lidande” - Buddha

Hur mår du?

Vaknar du på natten och har svårt att sova eller känner oro?
Har du svårt för att fokusera och känner dig omotiverad?
Är tålamodet slut och du känner dig arg?
Har du värk, ont i magen eller ryggskott?
Känner du av yrsel och är energilös?
Är du trött? Trött fast du vilar? 

Det här är signaler din kropp sänder till dig om stress. Stress är inte endast att ha mycket att göra. Stress är bristen på återhämtning. Här kan jag hjälpa dig!

Vem passar det?

Den som känner av stress på olika sätt och som vill hitta en ny riktning och må bra. Jag kan hjälpa dig att påverka ditt liv genom att ge dig verktyg så att du kan hantera din stress och känslor på ditt bästa sätt.

Med dig i fokus – kan jag, vill jag få fram ditt bästa jag.
Din tid är unik – jag vill att du ska må ditt bästa jag!

”Ditt bästa jag är i mitt fokus”